Reklamacje (od Państwa klientów indywidualnych):

W pierwszym kroku prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres e-mail: a.ragnia@ecostock.pl wraz z formularzem reklamacyjnym od klienta oraz zdjęciami lub video ilustrującymi wadę.

W następnym kroku podejmujemy decyzję o tym, czy towar należy do nas odesłać. Nie będzie to konieczne w każdej sytuacji, dlatego prosimy o wstrzymanie się z odesłaniem produktu do momentu naszej decyzji.

 

Adres do wysyłki reklamowanego towaru:
Ecostock sp. z o. o. (Magazyn nr 1)
Sokola 6c, 11-041 Olsztyn

 

W przypadku uznania reklamacji w pierwszej kolejności wymienimy towar na nowy i wolny od wad, naprawimy lub po uzgodnieniu z Państwa  klientem obniżymy jego wartość.

Jeżeli naprawa lub wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa, zostanie  Państwu przydzielony rabat transakcyjny na kolejne zamówienie w wysokości kwoty wartości produktu. 

W sytuacji, gdy reklamacja będzie skutkowała wysłaniem nowego lub naprawionego produktu, zostanie on wysłany na wskazany przez Państwa adres lub dodany do kolejnego zamówienia.

W sytuacji, gdy nie ma podstaw do przyjęcia reklamacji, przesłany przez Państwa produkt zostanie odesłany wraz z nowym zamówieniem.

Nie przyjmujemy reklamacji za pobraniem oraz nie wypłacamy gotówki w przypadku uznania reklamacji.

W kwestii rozpatrywania reklamacji kontaktujemy się wyłącznie z Państwem (nie kontaktujemy się z Państwa klientami oraz nie odbieramy od nich towaru).

 

Reklamacje (podczas przyjmowania towaru):

Na zgłoszenie niekompletności dostawy mają Państwo 3 dni robocze od daty otrzymania przesyłki. Reklamacje prosimy zgłaszać na adres email: a.ragnia@ecostock.pl.

Podczas sprawdzania zawartości paczki prosimy o dokładną weryfikację przesyłki. Wysyłane do Państwa zamówienia są dokładnie sprawdzane przez nasz system w celu uniknięcia pomyłki.

 

Reklamacje w przypadku uszkodzenia paczki/towaru przez kuriera (w trakcie transportu):

Jeżeli na paczce widoczne są uszkodzenia, prosimy o nieprzyjmowanie paczki od kuriera. 

Jeżeli uszkodzenia towaru widoczne są dopiero po jego rozpakowaniu, prosimy o wezwanie kuriera i spisanie protokołu szkody oraz wykonanie zdjęć uszkodzeń. Protokół jest podstawą do złożenia reklamacji w naszej firmie. Prosimy o niezwłoczne przesłanie protokołu wraz ze zdjęciami uszkodzeń na adres e-mail: a.ragnia@ecostock.pl. Na tej podstawie będziemy mogli złożyć reklamację w firmie kurierskiej, a Państwu zaoferować dogodne warunki szybkiego rozwiązania problemu. 

Dodano do porównania